شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

کارگاه آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

کارگاه

کارگاه آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع امروز صبح (19 اسفند ماه )  با حضور کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در سالن بوستان برگزار شد 

به گزارش روابط عمومی ،  سید جلال کاظمی مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی دانشگاه علوم پزشکی در جمع کارکنان گفت :  جایگاه انسان جایگاهی رفیع بوده و حفظ شان و حرمت ارباب رجوع الزامی است ؛  تکریم ارباب رجوع باید به یک باور و فرهنگ همگانی تبدیل شود و باید حرف ارباب رجوع شنیده شده و با احترام تمام با آن بر خورد شود ؛ اطلاع رسانی به جایگاه تکریم ارباب رجوع می تواند کمک به سزایی کند و  امروزه حقوق شهروندی به یک فرهنگ و اصل تبدیل شده است و ما باید بتوانیم به نیاز جامعه پاسخ درستی دهیم.
در ادامه کارگاه  دکتر غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم‌ پزشکی گفت : اجرا و توجه به حقوق شهروندی یک اصل شرعی و قانونی برای ما بوده و صیانت از این حقوق بر اساس دستور العمل های  کشوری از جمله وظایفی است که بر عهده همگی ماست و خدمات هرچه به سمت  ارائه الکترونیکی هدایت شود علاوه بر بهره وری در سیستم به تکریم ارباب رجوع کمک بیشتری خواهد کرد.
غلامی افزود :ما نباید طلبکارانه با ارباب رجوع  برخورد کنیم ؛ ارباب رجوع از قوانین اطلاعی نداشته و پاسخگویی به مردم از جمله وظایف ما بوده و اطلاع رسانی حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی باید مد نظر قرار گیرد. 
و همچنین نادر رضایی قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بیان نمود : دستور العمل های زیادی درخصوص تکریم ارباب رجوع وجود دارد که توجه و اجرای آنها الزامی و از جمله وظایف ماست و  باید در مسیر فرهنگ سازی تکریم ارباب رجوع درون سازمانی و بیرون سازمانی حرکت کرده و این فرهنگ را نهادینه سازیم و اطلاع کافی و درست کارکنان از تمام فرآیند ها ، قوانین اداری و حقوق شهروندی میتواند در تکریم ارباب رجوع نقش به سزایی داشته باشد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.