دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

اطلاعیه تحویل فوری مدارک ثبت نام ویژه دانشجویان جدیدالورود

اطلاعیه آموزشی

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان اطلاعیه مهمی را در خصوص تحویل فوری مدارک ثبت نام ویژه دانشجویان جدیدالورود منتشر کرد.

به گزارش مفدا همدان و به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

با توجه به عدم تحویل مدارک دانشجویان جدید الورود به علت شرایط کرونا و ضرورت اخذ مدارک از دانشجویان عزیز درخواست می شود همه مدارک ثبت نامی خود را (بار گذاری شده در مهر ماه ۱۴۰۰ در سامانه هم آوا جهت ثبت نام غیر حضوری) به آدرس اداره کل آموزش ارسال نمایند.

تاریخ ارسال مدارک ۱۳/۹/۱۴۰۰ لغایت ۲۵/۹/۱۴۰۰

 در صورت عدم وصول مدارک درخواستی ، دانشجو امکان شرکت در امتحانات نیمسال جاری را نخواهد داشت و سیستم هم آوا  برای وی غیر فعال خواهد شد.

 مدارک درخواستی:

۱- ۲قطعه عکس۴*۳ پشت نویسی شده

۲- تصویر صفحات شناسنامه

۳- تصویر کارت ملی (در صورت تعویض، تصویر رسید کارت ملی)

۴- اصل مدرک دیپلم متوسطه نظام جدید (۶.۳.۳) در صورتی که اصل مدرک توسط مدرسه تا تاریخ فوق الذکر آماده نشده است، اصل گواهی موقت دیپلم متوسطه ارسال گردد.

الف) تصویر رسید درخواست تاییدیه دیپلم متوسطه نظام جدید (۶.۳.۳) که دانشجو در زمان ثبت نام غیرحضوری در سامانه emt.medu اقدام نموده است.

ب) اصل ریزنمرات دیپلم متوسطه نظام جدید(۶.۳.۳)

۵- اصل مدرک دیپلم متوسطه (مخصوص دانش آموزان نظام سالی واحدی)

الف) تصویر رسید درخواست تاییدیه دیپلم متوسطه (مخصوص دانش آموزان نظام سالی واحدی) که دانشجو در زمان ثبت نام غیرحضوری در سامانهemt.medu  اقدام نموده است.

ب) اصل ریز نمرات دیپلم متوسطه (مخصوص دانش آموزان نظام سالی واحدی)

۶- اصل مدرک پایان دوره پیش دانشگاهی و ریز نمرات پیش دانشگاهی (مخصوص دانش آموزان نظام سالی واحدی)

الف) تصویر رسید درخواست تاییدیه دوره پیش دانشگاهی (مخصوص دانش آموزان نظام سالی واحدی) که دانشجو در زمان ثبت نام غیرحضوری در سامانهemt.medu  اقدام نموده است.

۷- فرم های تکمیل شده (که قبلاً توسط دانشجو، تکمیل و در هم آوا بارگذاری شده است) شامل فرم مشخصات، فرم منطقه، فرم پرونده اطلاعات سلامت، تعهدنامه دانشجو

فرم اطلاعات سلامت توسط پزشک عمومی یا متخصص، تائید و مهر شده باشد.

در کلیه فرم ها، امضاء دانشجو ضروری است.

دانشجویان در زمان ارسال پستی مدارک به نکات ذیل توجه فرمایند:

۱- قبل از ارسال مدارک خواهشمند است، نسبت به تهیه ۲ سری تصویر مدارک برای خود اقدام کنند.

موارد ذیل حتماً توسط دانشجو در روی پاکت ارسالی از طریق پست قید شود:

نام و نام خانوادگی دانشجو، عنوان رشته پذیرفته شده، شماره دانشجویی

۲- مدارک درخواستی، صرفاً مربوط به اداره کل آموزش دانشگاه می باشد و دانشجو موظف است بر اساس هماهنگی لازم، تصویر مدارک خود را پس از اعلام دانشکده مربوطه در اختیار دانشکده نیز قراردهد.

۳- چنانچه دانشجو تاکنون برای تاییدیه تحصیلی خود اقدام ننموده است، صرفاً این درخواست از طریق آدرس اینترنتی (http://emt.medu.ir) انجام گردد.

تکمیل اطلاعات شخصی در سامانه، بر اساس مدرک فارغ التحصیلی دوره دبیرستان می باشد.

استعلام گیرنده اول: وزارت بهداشت و درمان

استعلام گیرنده دوم: دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان

۴- دریافت مدارک دانشجویان روزانه صرفاً از طریق پست می باشد. لذا از تحویل حضوری جداً خودداری گردد.

۵- دانشجویان پسر یک برگ تصویر وضعیت نظام وظیفه خود اعم از کارت پایان خدمت، کارت معافیت از خدمت و یا معافیت تحصیلی دانشجویی خود که از پلیس + ۱۰ دریافت نموده اند را ارسال نمایند.

۶- ارسال مدارک ناقص به منزله عدم وصول مدارک درخواستی خواهد بود.

۷- اسامی کارشناسان اداره کل برای ارتباط:

رشته های پزشکی و تغذیه: سرکار خانم سپهر    ۳۱۳۱۱۱۶۱ (۰۸۱)

رشته های دندانپزشکی، داروسازی و کلیه رشته های توانبخشی: سرکار خانم شماعی    ۳۱۳۱۱۱۶۳ (۰۸۱)

کلیه رشته های بین الملل و دانشکده بهداشت: سرکار خانم ولایی    ۳۱۳۱۱۱۶۰ (۰۸۱)

کلیه رشته های پیراپزشکی و اتاق عمل نهاوند: سرکار خانم ترکاشوند   ۳۱۳۱۱۱۶۳ (۰۸۱)

کلیه رشته های پرستاری، مامایی، فوریت و دانشکده های نهاوند و ملایر: سرکار خانم نوربخش   ۳۱۳۱۱۱۶۲ (۰۸۱)

آدرس اداره کل آموزش دانشگاه: همدان میدان پژوهش، بلوار شهید فهمیده، ستاد مرکزی جدید الاحداث دانشگاه علوم پزشکی (مقابل بیمارستان بوعلی) کد پستی ۶۵۱۷۸۳۸۷۳۶

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.