سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

دانشگاه علوم توانبخشی

معاونت آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی طی اطلاعیه ای چگونگی ثبت نام اینترنتی را اعلام کرد.

به گزارش مفدا علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ۱۴۰۰ جهت ثبت نام اینترنتی از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۶ لغایت ۱۴۰۰/۷/۱۰  (ساعت ۹صبح)  از طریق مراجعه به سایت :student.uswr.ac.ir  با userکدملی و password شماره داوطلبی می باشد. و آپلود مدارک مورد نیاز ثبت نام اینترنی خود را  کامل کرده ودر پایان شماره دانشجویی دریافت نمایند. 

شماره تماس :۲۲۱۸۰۰۵۴                                     

Email: pegahabaasi@gmail.com

مدارک لازم جهت  ثبت نام کارشناسی و آپلود در سایت :

  • اسکن عکس ۴×۳ .
  • اسکن شناسنامه و کارت ملی
  • اسکن گواهی نامه متوسطه و پیش دانشگاهی
  • اسکن ریز نمرات متوسطه و پیش دانشگاهی
  • دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم)  به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.
  • اسکن کارت پایان خدمت (در صورت داشتن معافیت)
  • ثبت نام مشولین نظام وظیفه در سامانه https://vazifeh.police.ir
  • اسکن فیش واریزی (دانشجویان شهریه پرداز) فیش واریزی به مبلغ ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به

حساب شماره :۴۰۰۱۰۸۴۶۰۳۰۰۰۴۳۶  حساب تمرکز وجوه درآمد اختصاصی نزد خزانه

شماره شبا: ۹۸۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۸۴۶۰۳۰۰۰۴۳۶IR

شناسه ۳۰رقمی معاونت آموزشی: ۳۹۱۰۸۴۶۷۴۱۴۰۱۰۳۰۰۰۰۰۰۰۱۶۴۷۱۰۰۰

بعد از اتمام ثبت نام ، از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۲۰ برای امور رفاهی دانشجویی به ادرس زیر مراجعه فرمایید.

boostan.uswr.ac.ir

معاونت آموزش دانشگاه

به اطلاع می رساند با توجه به مهیا شدن دریافت تاییدیه تحصیلی بصورت الکترونیکی از وزارت آموزش و پرورش توسط پذیرفته شدگان جهت ارائه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی محل قبولی، فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم پذیرفته شدگان به شرح زیر می باشد.

۱- دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم)  به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.

۲- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت برخط مرتبط را در سامانه کارسازی کرده باشد، دانشجو می تواند کد رهگیری دریافتی را در محل مشخص شده در سامانه آموزشی دانشگاه درج نماید.

۳- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت بر خط را در سامانه کارسازی نکرده باشد، دانشجو کد رهگیری را به دانشگاه تحویل داده و کارشناس دانشگاه می تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir  وارد شده و با وارد کردن کد رهگیری دانشجویان، تاییدیه را دریافت نماید.

کلیه دانشجویان موظفند حداکثر تا تاریخ ۳۰/۹/ ۱۴۰۰ فیزیک مدارک ثبت نامی خود را از طریق پست سفارشی به آدرس دانشگاه ارسال نمایند.

رسید پستی را به Email: pegahabaasi@gmail.com ایمیل نمایند.

مدارک لازم جهت ارسال به دانشگاه از طریق پست  :

۱-دوازده۱۲ قطعه عکس ۴× ۳     ۲- کپی شناسنامه و کارت ملی    ۳-اصل گواهینامه متوسطه و پیش دانشگاهی    ۴-اصل ریز نمرات متوسطه و پیش دانشگاهی  ۵- کپی کارت پایان خدمت(در صورت داشتن معافیت)    ۶-پرینت کلیه فرم های تکمیل شده ثبت نام اینترنتی همراه با امضاء دانشجو 

کلیه دانشجویان موظفند حداکثر تا تاریخ ۳۰/۹/ ۱۴۰۰ فیزیک مدارک ثبت نامی خود را از طریق پست سفارشی به آدرس دانشگاه ارسال نمایند. 

معاونت آموزش دانشگاه

مراحل ثبت نام الکترونیکی معاونت فرهنگی و دانشجویی برای دانشجویان جدیدالورود کارشناسی ۱۴۰۰

۱-ورود به سایت student.uswr.ac.ir جهت ثبت نام در سامانه هم آوا ودر نهایت دریافت شماره دانشجویی برای ورود به سامانه بوستان

۲-مراجعه به سایت  boostan.uswr.ac.ir  و مطالعه کامل راهنمای سیستم از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۲۰

۴-دانشجویان عزیز توجه داشته باشند جهت تکمیل ثبت نام پرکردن کلیه فرم های مربوط به اداره مشاوره، اداره سلامت، کمیته انضباطی، اداره تربیت بدنی، اداره خوابگاهها و اداره فرهنگی الزامی می باشد.

۵-مراحل تکمیل فرم های مذکور جهت بهره برداری بر روی سامانه بوستان قرار خواهد گرفت.

   شماره تماس :۲۲۱۸۰۰۱۹   ایمیل : ma.sharafi@uswr.ac.ir

معاونت دانشجویی وفرهنگی

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.