سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

برگزاری کارگاه آموزشی تکریم ارباب رجوع و مدیریت شکایات در بیمارستان مصطفی خمینی (ره) شهر ایلام

کارگاه تکریم بیمارستان مصطفی ایلام

به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه و با تدریس معاون فرهنگی دانشجویی کارگاه یک روزه تکریم ارباب رجوع و مدیریت شکایات در بیمارستان مصطفی خمینی شهر ایلام برگزارشد.

به گزارش مفدا ایلام، سرپرست اداره تعالی فرهنگی و فوق برنامه گفت: تکریم ارباب رجوع در مراکز بیمارستانی و ارائه مطلوب خدمات بهداشتی ودرمانی و مراقبتی به آنان رسالت مهم دانشگاه علوم پزشکی ایلام است که تلاش های بسیار زیادی برای تحقق این رسالت در دانشگاه انجام شده است. کیومرث مهدیان اضافه کرد برگزاری کارگاه یک روزه تکریم ارباب رجوع و مدیریت شکایات در راستای آشنایی کادر بیمارستانی، اداری و درمانی بیمارستان مصطفی خمینی (ره) شهر ایلام با ضرورت تکریم ارباب رجوع برگزار شد که در آن بیش از ۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان شرکت کردند. وی ادامه داد در این کارگاه با تدریس دکتر جمیل صادقی فر معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه کارکنان واحدهای مختلف بیمارستان با مفاهیمی شامل اهمیت و ضرورت تکریم ارباب رجوع  و مردم از دیدگاه ائمه، احادیث و روایات قرآنی، منشور اخلاقی کارکنان در نظام اداری، مولفه‌های تکریم ارباب رجوع و نحوه مدیریت شکایات بیماران و مفاهیمی در مورد طریقه سنجش رضایتمندی بیماران آشنا شدند.کیومرث مهدیان ادامه داد شرکت کنندگان در کارگاه از ۴ امتیاز باز آموزی برخوردارشدند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.