سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

با حضور در محل استقرار سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پاسخگوی تماس‌های مردمی می شود

مفدا تبریز

دکتر محمدحسین صومی به منظور پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات شهروندان در محل استقرار سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه، ۸ اردیبهشت ماه جاری، حضور خواهد یافت و شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۱ با دکتر صومی در ارتباط باشند.

به گزارش مفدا تبریز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور در محل استقرار سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) به سؤالات و درخواست‌های تعدادی از شهروندان پاسخ خواهد داد. 

بر اساس این گزارش، دکتر محمدحسین صومی، از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز چهارشنبه، ۸ اردیبهشت ماه جاری، به منظور پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات شهروندان  در مرکز ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی حاضر خواهد شد و نحوه ارتباط با این سامانه صرفا از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۱ امکان پذیر است. 

گفتنی است سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور است که هر یک از آحاد مردم می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دولت و دستگاه‌های اجرایی را با آن مطرح کنند.

هدف از راه‌اندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی است.

ارتقا و توسعه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (۱۱۱) که از ضریب نفوذ بالایی در دستگاه‌های اجرایی برخوردار است، با اصلاح رویکردهای خدمت‌رسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.

سامانه ارتباطی ۱۱۱ با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی، خلاءهای موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمان‌های ذی‌ربط از چارچوب قانونی، نقش مطالبه‌گری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.