سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

چرا نباید منتظر بمانیم تا گشنه شویم که غذا بخوریم؟

چرا نباید منتظر بمانیم تا گشنه شویم که غذا بخوریم؟

بدن انسان برای جلوگیری از کند شدن متابولیسم ، افت انرژی ، احساس خستگی و ولع مصرف هر 3-4 ساعت به یک تغذیه ثابت نیاز دارد.

گرسنگی منجر به پرخوری می شود.
بدن انسان برای جلوگیری از کند شدن متابولیسم ، افت انرژی ، احساس خستگی و ولع مصرف هر 3-4 ساعت به یک تغذیه ثابت نیاز دارد.
 هرچه بیشتر بدون غذا بمانید ، سطح قند خون شما پایین می آید و بیشتر غذا می خورید. پس صبر نکنید تا گشنه شوید
گرسنگی دادن به بدن باعث ایجاد حالت اضطراری در بدن می شود و بدن شما فکر می کند که باید چربی را پس انداز کند
وقتی گرسنه شوید بیشتر غذاهای قندی و ناسالم و فست فودی می خورید
گرسنگی برای سلامتی شما مضر است.
تأثیر گرسنگی بر روی بدن ، در طولانی مدت عبارتند از:
مشکل در تمرکز
معده درد شدید
ضعف
سرگیجه
تهوع و استفراغ
سردرد
مشکلات خواب
نتیجه:همیشه قبل از اینکه کاملا گرسنه شوید کمی غذا یا میان وعده سالم بخورید

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.