یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

معرفی امور عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی علوم پزشکی جیرفت

امورعمومی

نام و نام خانوادگی: سید عطاء موقرافضلی

سمت: مدیر امور عمومی

تلفن تماس: ۰۳۴۴۳۳۱۸۷۸۶

تحصیلات: کارشناس پرستاری

شرح وظایف:

-برنامه ریزی جهت آموزش و ارتقای سطح  توانمندی واحدهای تابعه .

-ارائه، ارتقاء و اصلاح فرآیندها، روش‌ها،برنامه ها و خط مشی های اجرایی در امورعمومی ستاد و واحدهای تابعه و ارتقای کیفیت خدمات .

-بازدید از مراکز تابعه شامل انبار،‌تدارکات، نقلیه و خدمات و ارائه گزارش به مسؤولین .

-همکاری وبرنامه‌ریزی درجهت اجرای فرآیند ارزیابی عملکرد امور عمومی و واحدهای تابعه .

-تأمین فضا و تدارک تجهیزات، امکانات، وسایل اداری و ارتباطی مورد نیاز جهت ارائه خدمات .

-برنامه ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی .

-برنامه ریزی، نظارت، مدیریت و ارئه طرحهای مربوط به کاهش هزینه ها و  بکارگیری فنون مدیریت سبز در راستای بهینه سازی مصرف حامل‌های انرژِی در واحدهای تابعه دانشگاه

-برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی، انبارداری، تعمیرات نگهداری خودروها .

-رضایت سنجی از مراجعین حوزه مدیریت و زمان سنجی ارائه خدمات .

-شرکت در کمیسیونها، سمینارها و  مختلف به درخواست مافوق و تهیه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق .

-تأمین خودروهای واحدهای ستادی و نظارت بر استفاده بهینه آن .

-برنامه ریزی در جهت فروش خودروهای دولتی فرسوده .

-بررسی و تأیید قبض های تلفن، آب، برق و گاز واحدهای تابعه .

-برنامه ریزی و نظارت بر حسن انجام سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان .

-نظارت بر انجام خدمات اداری، جمعداری، تهیه وسایل و ملزومات و نگهداری و توزیع آنها .

-نظارت برفعالیت، سوخت و هزینه های کلیه خودروهای دولتی موجود در مجموعه .

-برآورداعتبارات مورد نیاز و نظارت برهزینه کرد های مجموعه بر اساس اعتبارات ابلاغی .

-پیش بینی احتیاجات مجموعه ؛ شامل وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین برآورد هزینه آنها .

-تدبیر و آینده نگری جهت فضاهای فیزیکی مورد احتیاج اداری و ارایه گزارش به مقام مافوق .

-برنامه ریزی، هماهنگی و آماده نمودن امکانات مورد نیاز جهت برگزاری همایش‌ها، اعیاد و ... 

-مدیریت بر انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، پذیرایی و محل تشکیل جلسات با هماهنگی مدیریت روابط عمومی و مدیریت امور رفاهی دانشگاه جهت میهمانان .

-نظارت بر نقل‌ و ‌انتقال وسایل و تجهیزات اداری و اموال منقول و غیر منقول واحدهای اداری .

-نظارت بر بازسازی و تعمیرات امور ساختمانی، عمرانی و محوطه سازی مجموعه .

-کنترل و نظارت بر عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد امور پشتیبانی و خدمات عمومی در مجموعه .

-نظارت بر حفظ‌ و نگهداری ساختمانها،تأسیسات و فضای سبز،وسایل ارتباطی،روشنایی و آتش‌نشانی،امورخدمات عمومی .

-تهیه و نگهداری آرشیو مناسب و پیشینه تعمیراتی، نقشه های ساختمانی و تجهیزات آنها و  مجموعه انبارهای مجموعه .

-نظارت بر روش حفاظت و ایمنی انبارها به منظورجلوگیری از، آتش سوزی و حوادث غیرمترقبه .

-راهنمایی و پاسخگویی مجدانه و شفاف به مراجعه کنندگان .

-نظارت،کنترل و تائید درخواست کالا و خدمات از واحدهای تابعه .

-انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق .

-فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی .

-مشارکت در تدوین برنامه عملیاتی سالیانه مدیریت خدمات پشتیبانی دانشگاه .

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.