سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

معرفی همکاران مدیریت دانشجویی

نیشابور

نام و نام خانوادگی: زینب سادات گلابگیران

سمت: مدیر امور دانشجویی

مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد بهداشت عمومی

شماره تماس: ۰۵۱۴۲۶۳۲۴۷۶ داخلی ۱۱۲

معرفی همکاران واحدهای زیر مجموعه مدیریت دانشجویی:

رئیس اداره امور رفاهی: مریم باطانی (داخلی: ۱۱۱)

کارشناسان اداره امور رفاهی

کارشناس صندوق رفاه و نقلیه: حمید عابدینی (داخلی: ۱۰۸)

کارشناس کار و بیمه دانشجویی: انیسه نیرآبادی (داخلی: ۱۳۹)

کارشناس امور تغذیه: مهساسادات حسینی (داخلی: ۱۳۹)

رئیس اداره امور خوابگاه: محبوبه شفیعی (۱۶۱)

کارشناسان اداره امور خوابگاه

کارشناس خوابگاه: نفیسه خدابخشی (داخلی: ۱۰۷)

کارشناس خوابگاه: رحیمه اقبالی (داخلی: ۱۴۱)

سرپرست اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی: زهرا اندیشمند (داخلی: ۱۱۹)

کارشناسان اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی

کارشناس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی:مهرداد فاضلی (داخلی: ۱۲۰)

کارشناس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی: مریم گرمابی (داخلی: ۱۱۸)

شرح وظایف مدیر امور دانشجویی

۱. برنامه ریزی در خصوص مسائل رفاهی، خوابگاهی و امور تغذیه دانشجویان.

اجرای دقیق قوانین، آئین نامه ها و بخشنامه های دانشجویی.

.۳ پرداخت وام های تحصیلی، مسکن، ضروری، ازدواج، شهریه تحصیلی ، ودیعه مسکن به دانشجویان واجد شرایط.

.۴ اعطای تسهیلات رفاهی و امکانات کمک آموزشی مصوب به دانشجویان واجد شرایط.

انجام امور مربوط به باز پرداخت وامها و تسویه حساب تسهیلات رفاهی دانشجویان.

.۶ انعقاد قراردادهای بیمه حوادث دانشجویان.

.۷ پذیرش، ثبت نام و اسکان دانشجویان واجد شرایط در خوابگاههای دانشجویی.

.۸ انجام امور مربوط به تجهیزات و تعمیرات مورد نیاز در خوابگاههای دانشجویی.

.۹ مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و فعالیتهای فوق برنامه در خوابگاههای دانشجویی.

.۱۰ نظارت و کنترل برنامه سرویس های ایاب و ذهاب خوابگاههای دانشجویی.

.۱۱تهیه و تنظیم برنامه های غذای هفتگی،‌ماهانه و فصلی دانشجویان.

.۱۲انجام اقدامات مربوط به انتخاب، سفارش، تحویل، نگهداری، پخت و توزیع مواد غذایی.

.۱۳رسیدگی به بهداشت مواد غذایی و بهداشت محیط خوابگاههای دانشجویی.

.۱۴ بازدیدهای مستمر از خوابگاههای دانشجویی و سلف سرویسها، به منظور رفع مشکلات و نارسایی های موجود.

.۱۵تلاش در جهت ارتقاء سطح معلومات کارکنان حوزه مدیریت دانشجویی به منظور برخورد متناسب با مسائل و مشکلات دانشجویی .

.۱۶تلاش در جهت توسعه خدمات رفاهی دانشجویان در خوابگاهها و سلف سرویس های دانشجویی.

۱۷.استفاده از تجارب ارزشمند سایر دانشگاهها و موسسات آموزشی عالی در زمینه خدمات رفاهی دانشجویان.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.