یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

دستور وزیر بهداشت به منظور خدمت رسانی بیشتر جهت جلب رضایت بیماران

وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابلاغی به دکتر حریرچی، قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، دکتر جان بابایی، معاون درمان، دکتر رییسی، معاون بهداشت، دکتر توکلی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و دکتر جهانپور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بر اشراف بیشتر به نحوه خدمت رسانی و جلب رضایت بیماران و همکاران در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش مفدا، دکتر نمکی در این ابلاغ تاکید کرده است به منظور اشراف بیشتر به نحوه خدمت رسانی و جلب رضایت بیماران و همکارانمان در سراسر کشور، ضروری است شورای نظارت بر ارزیابی استان با حضور پنج نفر از افراد ذیصلاح متشکل از نماینده سازمان نظام پزشکی، نماینده انجمن های علمی و یا سازمان های مردم نهاد عرصه سلامت در سطح استان و سه نفر از همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شود. 
 
وزیر بهداشت همچنین تعریف و اجرایی شدن داشبورد مدیریتی مبتنی بر سطح بندی اطلاعات مورد نیاز برای سطوح نظارتی را مورد تاکید قرار داده است.
متن این ابلاغ به شرح زیر است: 
 
جناب آقای دکتر حریرچی، قائم مقام محترم وزیر و معاون کل وزارت بهداشت
جناب آقای دکتر جان بابایی، معاون محترم درمان 
جناب آقای دکتر رییسی، معاون محترم بهداشت
جناب آقای دکتر توکلی، مشاور محترم وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
جناب آقای دکتر جهانپور، سرپرست محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی
 
پیرو مذاکرات حضوری جهت اشراف بیشتر به نحوه خدمت رسانی و جلب رضایت بیماران و همکارانمان در سراسر کشور ضروریست موارد ذیل پیگیری شود:
 
۱. شورای نظارت بر ارزیابی استان با حضور پنج نفر از افراد ذیصلاح متشکل از نماینده سازمان نظام پزشکی، نماینده انجمن های علمی و یا سازمان های مردم نهاد عرصه سلامت در سطح استان و سه نفر از همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شود. اسامی افراد پیشنهادی قبلا به اینجانب اعلام گردد.
 
۲. شورای نظارت و ارزیابی مرکزی با حضور نماینده محترم سازمان نظام پزشکی، نماینده محترم مجمع انجمن های علمی، معاون محترم درمان، معاون محترم بهداشت، مدیرکل محترم بازرسی و دو نفر با معرفی اینجانب تشکیل شود.
 
۳. سازوکار مناسب جهت نظارت مستمر بر دستگاه های تحت مدیریت تنظیم و ارائه گردد .
 
ضررویست داشبورد مدیریتی مبتنی بر سطح بندی اطلاعات مورد نیاز برای سطوح نظارتی تعریف و اجرایی شود.
به کارگیری کلیه ظرفیت ها همچون تبادل پیامک با ارباب رجوع، نصب صندوق در مراکز مهم و تعیین رابط جهت انتقال موارد به شوراهای نظارت استانی و مرکزی موثر خواهد بود. امیدوارم ظرف یک هفته آتی نحوه اعمال موارد فوق را توسط همکاران ارجمند دریافت کنم.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.