سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

کاهش وزن در خواب با ۶ روش آسان

کاهش وزن در خواب

با خوردن زودهنگام شام در بین ساعت‌های ۷ تا ۹ شب می‌توان بسیار سریع در خواب لاغر شد.

به گزارش مفدا رفسنجان به نقل از بهداشت نیوز، برای لاغر شدن در خواب افراد باید بین ساعت ۷ تا ۹ شب شامشان را میل کنند، زیرا بعد از این زمان بدن تا ۱۲ ساعت از دریافت کالری محروم می‌شود و همین مسئله باعث لاغری افراد در هنگام خواب می‌شود، اگر افراد بعد از ساعت ۱۰ شب احساس گرسنگی کردند، می‌توانند ضعف خود را با خوردن ماست کم‌چرب یا میوه‌هایی مثل آلو و سیب جبران کنند.

کمبود خواب می‌تواند در بروز چاقی نقش موثری داشته باشد.

بر اساس مطالعه محققان، خوردن غذا جلوی تلویزیون باعث چاقی در افراد می‌شود، زیرا  افراد متوجه سیری نمی‌شوند و به غذا خوردن ادامه می‌دهند.

اگر افراد در هوای سرد بخوابند سریع‌تر از سایر افراد چربی‌سوزی می‌کنند و زودتر لاغر می‌شوند؛ هوای خنک حساسیت انسولین را در بدن افزایش می‌دهد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.