سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

شرح وظایف کارکنان امور اداری

شرح وظایف کارکنان امور اداری

مسئولیت

شرح وظایف

کارمند

IT

  1. برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و شبکه
  2. برطرف کردن مشکلات سخت افزاری
  3. بررسی و رفع مشکلات اینترنت خوابگاه ها
  4. مشاوره و ارائه راه حل در زمینه فناوری اطلاعات
  5. سعی و تلاش در راستای ارتقای وضع موجود واحد تابعه
  6. سایر امور محوله

هادی مهری

بایگان

  • بایگانی مکاتبات کارکنان.
  • تفکیک نامه ها  و بایگانی به همراه اسناد، اوراق، مدارک و تنظیم فهرست مربوطه.
  • تحویل پرونده ها به واحدهای درخواست کننده و دریافت رسید.
  • پیوست پرونده و سوابق مربوط به هر یک از نامه هایی که سوابق آنها خواسته شده.
  • ضبط و جایگزینی اوراق مربوطه در پرونده ها.
  • صورت برداری از پرونده ها، طبقه بندی، کد گذاری و بایگانی آنها.
  • آماده سازی پرونده های ارسالی(شمارش برگها، لاک و مهر کردن، تهیه فهرست و غیره).
  • انتقال پرونده های پایان یافته با اجازه مسئول مربوطه به بایگانی راکد
  • تشکیل پرونده جدید در صورت لزوم .
  • حفظ و نگهداری پرونده ها در مقابل آفات، رطوبت، حرارت نور وآتش سوزی و غیره .
  • انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مقام ما فوق .

جعفر کاوه

کارشناس امور اداری

  1. ثبت مشخصات پرسنل در سامانه کارمند ایران
  2. همکاری در امور وام ها و بیمه تکمیلی
  3. محاسبه تایمکس و ثبت ماموریت و مرخصی کارکنان
  4. همکاری در ارزشیابی کارکنان
  5. سایر امور محوله

آسیه مسگر

مسئول دفتر

  • هماهنگی بین معاون با سایر واحدهای تابعه دانشگاه.
  • ایجاد هماهنگی امورمربوط به بسیج جامعه پزشکی با معاونت.
  • تنظیم برنامه ملاقاتها، جلسات و کمیسیونها و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه.
  • ابلاغ دستورات صادره معاون محترم به اشخاص ذیربط و واحدهای تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و پیگیری آنها.
  • دریافت نامه ها، اوراق و سایر مکاتبات رسیده و انجام اقدامات لازم در خصوص ارجاع نگهداری و بایگانی آنها.
  • تهیه پیش نویس برخی نامه ها و گزارشات.
  • راهنمایی و پاسخگویی مراجعین و فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگانی که تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذیربط امکانپذیر است.
  • گزارش مطالب و وقایع روزانه به معاون محترم.
  • انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری از طرف مسئول مربوطه ارجاع می گردد.

بهمن قبادی

مسئول دبیرخانه

  • شرکت درجلسات مربوط به اتوماسیون اداری در فن آوری اطلاعات.
  • ثبت نامه های ارسالی ازشبکه به سایرسازمانها و ادارات.
  • کنترل گردش صحیح و ردیابی سوابق نامه ها و مکاتبات اداری.
  • جوابگویی و رفع مشکل و ارائه راهنمایی حضوری و تلفنی اتوماسیون.
  • انجام کلیه مراحل پستی نامه ها تا تحویل به اداره پست.
  • انجام کلیه امورنامه رسانی خارج اداره وداخل اداره مربوط به دبیرخانه.
  • تفکیک تحویل سریع نامه های فوری به واحدهای ذیربط و ارسال نامه های عادی درفاصله روز.
  • پیگیری مکاتبات و نامه های دانشجویان.
  • ارسال و دریافت نامه های برنامه چارگون وزارتخانه.

گلپری جوادپور

کارگزین

  • صدور و اصلاح حکم حقوقی بر اساس قوانین ومقررات
  • پاسخگویی به مکاتبات اداری
  • اجرای صحیح قوانین و مقررات اداری
  • بررسی پرونده های ارتقاء طبقه و رتبه کارکنان
  • صدور احکام نقل و انتقالات کارکنان
  • احتساب سوابق غیر رسمی کارکنان
  • صدور گواهی ماهانه اضافه کار-هزینه غذا، مهد کودک و...پرسنل.
  • صدور احکام مامور به خدمت و انتقال قطعی کارکنان
  • انجام سایر امور محوله

میترا آریایی

کارشناس امور اداری

  • انجام امور مربوط به ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران(به عنوان رابط)
  • انجام امور مربوط به امور قراردادها
  • انجام امور مربوط به آموزش کارکنان
  • برخی امور مربوط به رایانه
  • رابط حوزه مدیریت و آموزش اعتباربخشی
  • انجام امور مربوط به اعتباربخشی معاونت
  • اجرای صحیح قوانین و مقررات اداری
  • سایر امور محوله

سمیرا ذاکری

نیروهای خدماتی

*حفاظت و نظافت از وسایل و لوازم آبدارخانه.

*آماده سازی آبدارخانه به منظور تهیه چای برای پرسنل تحت پوشش.

*سرو نمودن چای بطور عادی در ساعتهای تعیین شده به ازای هر روز کاری.

*نظافت اتاق های کارمندان شامل تی، جارو، گردگیری و تمیز کردن میزها و تخلیه سطل های زباله در اول وقت هر روز.

*حفظ و نگهداری وسایل پذیرایی در قفسه سرپوشیده، همچنین نظافت محیط آبدارخانه در پایان وقت هر روز

*ارسال و جابجایی مکاتبات اسناد، میز و ... در بین واحدهای داخلی سازمان طبق دستور مسئول مربوطه.

*پذیرایی از مهمانان جلسات و ارباب رجوع.

*آذین بندی و نصب بنر در زمان برگزاری جشن ها و مراسم مذهبی و ملی و همکاری در برپایی غرفه و جمع آوری آنها، شرکت (مأموریت ها) در اردوها.

*شستشوی سرویس های بهداشتی مسجد با مواد مخصوص.

*دریافت پرونده ها، نامه ها و سایر مکاتبات و یاداشت های اداری و پیام های شفاهی و کتبی و توزیع و رساندن آنها بین افراد واحد مربوط یا سایر واحدها.

*همکاری با واحد تاسیسات در کارهای ساختمانی مربوط به آن واحد.

*چاپ و تکثیر و ارسال مراسلات در صورت محدودیت حجم وظایف محوله طبق دستور مقام مافوق.

نظافت محوطه، سالن فرهنگ و مرکز مشاوره.

*پیگیری و انجام اموری که از مقام مافوق ابلاغ شده است.

*کلیه امور مرتبط با توجه به پست سازمانی.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.