جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

معرفی مدیریت دانشجویی

مدیر امور دانشجویی : دکتر امیر رضا صالح مقدم SalehmoghaddamAR [at]mums.ac.ir   

تلفن:38112813     

سوابق علمی، پژوهشی  
 

این مدیریت در رابطه با رسیدگی و پیگیری امور دانشجویان از سه زیر مجموعه تشکیل شده است:

 

1- اداره خوابگاه ها :

  پیگیری اسکان دانشجویان عزیزبه عهده این اداره می باشد. مجموعه خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی شامل سه خوابگاه مجزا به نام های بهارستان 1 و2و 3 جهت خواهران و دو خوابگاه گلستان و بوستان جهت برادران در وکیل آباد2- انتهای باهنر – مجموعه پردیس علوم پزشکی قراردارد. دانشجویان عزیز می توانند با مراجعه به سایت و یا آموزش دانشکده فرم درخواست خوابگاه رادریافت و پس از تکمیل و تایید فرم توسط امور دانشجوئی دانشکده به اداره خوابگاهها ، آدرس مورد نظر مراجعه و امور مربوط به اسکان و تعیین اتاق را انجام دهند. مسئله ایاب و ذهاب دانشجویان نیز توسط واحد نقلیه دانشجویی انجام می شود که طبق برنامه از 7 صبح الی 9 شب در مسیرهای دانشکده ها و خوابگاهها سرویس برای دانشجویان عزیز وجود دارد.

2- اداره تغذیه :

اداره تغذیه وظیفه تهیه شام و نهار دانشجویان عزیز در طی سال تحصیلی به استثناء تعطیلات رسمی را به عهده دارد و در 2 سالن غذاخوری یکی واقع در کوی پردیس و دیگری خیابان دانشگاه ، به دانشجویان ارائه سرویس می کند . دانشجویان جهت استفاده از سیستم رزرو غذا ، ابتدا با مراجعه به اداره تغذیه اثر انگشت خود را ثبت نموده ، پس از شارژ کارت از طریق شبکه شتاب بانکی ، وعده های غذایی خود را بصورت اینترنتی رزرو مینمایند . لازم به ذکر است دریافت غذا با کارت دانشجویی و نیز با اثر انگشت امکان پذیر است

3- اداره رفاه و تعاون :

 این اداره پیگیری وامهای دانشجویی را به عهده دارد که شامل

 1 – وام تحصیلی

 2- وام ودیعه مسکن

 3- وام ازدواج

 4- وام شهریه دوره شبانه و ... می باشند

 که دانشجویان می توانند با مراجعه به اداره رفاه از کیفیت انها اطلاع پیدا کنند .

سایر واحدهای زیر مجموعه مدیریت امور دانشجویی عبارتند از:

امور اداری، مخابرات، خدمات عمومی، واحد نقلیه

دفتر مدیریت دانشجویی

وظایف:

    1- تنظیم برنامه ملاقاتها ، جلسات و کمیسیونها و مطلع ساختن مقامات یا افرادشرکت کننده در جلسه.

    2- ابلاغ دستورات صادره مدیریت محترم به اشخاص ذیربط و واحدهای تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و پیگیری آنها.

    3- دریافت نامه ها ، اوراق و سایر مکاتبات رسیده و ثبت و انجام اقدامات لازم درخصوص ارجاع نگهداری و بایگانی آنها .

    4- تهیه پیش نویس برخی نامه ها و گزارشات .

  5- راهنمایی و پاسخگویی مراجعین و فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگانی که تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذیربط امکانپذیراست .

    6- گزارش مطالب و وقایع روزانه به مدیریت محترم .  

         

مسئول دفتر مدیریت دانشجویی

حسین رعایی

تلفن: 38112812   داخلی 212-213

فاکس: 

پست الکترونیک:

Raaeeh2[at]mums.ac.ir

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.