سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

شرح وظایف امورمالی

         .  انجام کلیه امور مالی طبق مقررات .

  • تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها ، پرداختها و اعتبارات و تعهدات ، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط.

  • رسیدگی به اسناد و سیستم های حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات.

  • رسیدگی به اسناد مالی از حیث تطابق مقررات و آئین نامه های مالی .

  • نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدی قبل و بعد از آن.

  • اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آئین نامه ها ی اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها.

  • تهیه و تنظیم گزارشهای عملکرد مالی.

  • تنظیم برنامه کار پرسنل امور مالی.

  •    انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.