وظایف :
1- تنظیم برنامه ملاقاتها ، جلسات و کمیسیونها و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه.
2- ابلاغ دستورات صادره معاون محترم به اشخاص ذیربط و واحدهای تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و پیگیری آنها.
3- دریافت نامه ها ، اوراق و سایر مکاتبات رسیده و ثبت و انجام اقدامات لازم در خصوص ارجاع نگهداری و بایگانی آنها .
4- تهیه پیش نویس برخی نامه ها و گزارشات .
5- راهنمایی و پاسخگویی مراجعین و فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگانی که تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذیربط امکانپذیر است
6- گزارش مطالب و وقایع روزانه به معاون محترم .
ارسال نظر