سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸

شرح وظایف مسئول دفترمعاونت

وظایف:

 1- تنظیم برنامه ملاقاتها ، جلسات و کمیسیونها و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه.

  2- ابلاغ دستورات صادره معاون محترم به اشخاص ذیربط و واحدهای تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و پیگیری آنها.

  3- دریافت نامه ها ، اوراق و سایر مکاتبات رسیده و ثبت و انجام اقدامات لازم در خصوص ارجاع نگهداری و بایگانی آنها .

  4- تهیه پیش نویس برخی نامه ها و گزارشات .

  5- راهنمایی و پاسخگویی مراجعین و فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگانی که تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذیربط امکانپذیر است

 6- گزارش مطالب و وقایع روزانه به معاون محترم .

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.