سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

اعلام جدول زمان بندی ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ در دانشگاه علوم پزشکی همدان/ ثبت نام هر رشته فقط در روز تعیین شده انجام می شود

اطلاعیه ثبت نام

جدول زمانبندی ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ در دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام شد

به گزارش مفدا همدان، اداره کل آموزش معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا  در اطلاعیه ای جدول زمانبندی ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ را اعلام کرد.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و اخبار حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با عضویت در کانال معاونت فرهنگی و دانشجویی همیشه به روز باشید. @hamedanmefda

این اطلاعیه به شرح زیر است:

ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان عزیز جدیدالورود و آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی، بدین وسیله جدول زمانبندی ثبت نام حضوری و تحویل مدارک سال تحصیلی ۹۸-۹۹ به شرح ذیل می باشد.

روز

تاریخ

رشته های  مورد پذیرش

محل تحویل مدارک

شنبه

۳۰/۶/۹۸

رشته های اتاق عمل-هوشبری-کتابداری-پرتو شناسی-علوم آزمایشگاهی ، فن آوری اطلاعات سلامت    (دانشکده پیراپزشکی )

روزانه

مرکز سالن همایشهای دانشگاه

۱ شنبه

۳۱/۶/۹۸

رشته های پزشکی-دندانپزشکی -تغذیه

(دانشکده های دندانپزشکی،پزشکی)     

 روزانه و تعهدی بومی

مرکز سالن همایشهای دانشگاه

۲شنبه

۱/۷/۹۸

رشته های بهداشت حرفه ای وایمنی کار- بهداشت محیط ، بهداشت عمومی، کاردرمانی-گفتار درمانی- فیزیوتراپی- اعضای مصنوعی-

(  دانشکدهای بهداشت و توانبخشی )

 روزانه

مرکز سالن همایشهای دانشگاه

۳ شنبه

۲/۷/۹۸

رشته های پرستاری ومامایی وداروسازی

  روزانه(دانشکده های پرستاری وداروسازی)

مرکز سالن همایشهای دانشگاه

۴شنبه

۳/۷/۹۸

رشته های پردیس خودگردان شامل (رشته های پزشکی- دندانپزشکی،  داروسازی ، اتاق عمل ،پرتو شناسی ،اعضای مصنوعی،فن آوری اطلاعات در سلامت ،کتابداری ،پرستاری،مامایی، کاردرمانی-گفتار درمانی- فیزیوتراپی،علوم آزمایشگاهی،مهندسی بهداشت محیط،هوشبری

شهریه پرداز

مرکز سالن همایشهای دانشگاه

 ۵ شنبه

۴/۷/۹۸

----------------

سالن همایشهای دانشگاه

شنبه

۱۳/۷/۹۸

رشته اتاق عمل،پرستاری نهاوند(شروع ترم ۳۰/۶/۹۸)

دانشکده پیراپزشکی نهاوند

یک شنبه

۱۴/۷/۹۸

رشته پرستاری ملایر(شروع ترم ۳۰/۶/۹۸)

دانشکده پرستاری ملایر

ساعت تحویل مدارک و ثبت نام حضوری از ۸ صبح الی۱۴ می باشد.

بعد از ساعت ۱۴ جلسه آشنایی با قوانین و مقرات دانشجویی با حضور والدین دانشجو برگزار میگردد .

حضور یکی از والدین در این جلسه الزامی بوده وجزء مراحل ثبت نام میباشد.

ضمناً  امور مرتبط به ثبت نام و اسکان خوابگاه در همان روز در سالن همایش های انجام می پذیرد لذا خواهشمند است از تماس تلفنی و مراجعه حضوری قبل از زمان اعلام شده جدا خودداری بفرمایید.

چک لیست مراحل ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی همدان

پذیرفته شده عزیز: ضمن تبریک و خیر مقدم، از شما درخواست می شود به منظور ثبت دقیق اطلاعات، موارد خواسته  شده را با دقت تکمیل نموده و در روز ثبت نام حضوری طبق مراحل تعیین شده  اقدام نمایید.وچک لیست را تا پایان مرحله یازدهم (نهایی) نزد خود نگه دارید.

نام ونام خانوادگی..........................................فرزند.................................... شماره دانشجویی(بعد از ثبت نام اینترنتی توسط سیستم قابل مشاهده میباشد) :       .......................................................   رشته قبولی :..................................

مرحله

شرح اقدام

مدارک مورد نیاز

نظریه اقدام کننده

نام و نام خانوادگی اقدام کننده

نوسط کارشناس چک شود

۱

دریافت شماره نوبت دهی

لازم به ذکر میباشد در صورت مفقود شدن شماره نوبت دهی روند ثبت نام با مشکل مواجه شده وخسارت دریافت میگردد.

نگهبانی

۲

آماده نمودن مدارک مورد نیاز (طبق چک لیست ) و تکمیل فرمهای مورد نیاز بصورت کامل

از تمامی فرمها ومدارک به تعداد کافی  طبق مراحل ۳ تا ۱۱کپی تهیه نمایید و ازکپی مدارک بیش از اندازه اجتنباب نمایید ،ضمناً یکسری کپی مدارک نزد خود نگهداری فرمایید.

دانشحو و والدین دانشجو

۳

اداره آموزش دانشکده

تصویر تمام صفحات شناسنامه(۱سری)  ¨    تصویر تصویر کارت ملی(۱سری) ¨ تصویر گواهی پیش دانشگاهی (۱سری) ¨تصویر گواهی سه ساله متوسطه(۱سری)  ¨   فرم مشخصات دانشکده  (۱سری)   ¨    عکس۴*۳ یک قطعه

¨مدارک ناقص می باشد

¨ مدارک کامل می باشد

نام خانوادگی:

امضاء :

۴

دفتر امور دانشجویان شاهد وایثارگر

(صرفاً جهت دانشجویان شاهد وایثارگر طبق گروه هدف)

تصویر صفحه اول شناسنامه ۲سری ¨  تصویر تصویر کارت ملی ۲سری  ¨عکس۴*۳  دو قطعه¨   تصویر کارت ایثارگری یا نامه سازمان بنیاد شهید وامور ایثارگران(۲سری) ¨ شماره حساب پس انداز بانک رفاه ¨  کپی کارنامه اولیه آزمون سراسری که درصدهای درسی در آن درج شده باشد یکسری¨ فرم اطلاعات دانشجوی شاهد و ایثارگر¨  فرم اطلاعات فردی آموزشی دانشجویان شاهد وایثارگر

گروهای هدف 

فرزندان و همسران (شهید، مفقودالاثر، آزاده، جانباز ۲۵% و بالاتر )

آزاده ( خود آزاده با حداقل ۶ ماه سابقه اسارت )

رزمنده( خود رزمنده با حداقل ۶ ماه متوالی یا ۹ ماه متناوب سابقه)

نام خانوادگی:

امضاء :

۵

بررسی نظام وظیفه

(ویژه آقایان)

تصویر گواهی موقت پیش دانشگاهی  یکسری ¨

عکس ۴*۳  یک قطعه¨

(تمامی دانشجویان پسر ملزم به انجام امور نظام وظیفه میباشند )وهمچنین دانشجویانی که دارای معافیت دانش آموزی یا دارای کارت پایان خدمت میباشند حضورشان الزامی میباشد

¨معافیت تحصیلی صادر شد

¨ارائه برگ سبز اعزام به خدمت

¨کارت پایان خدمت دارد

¨تعهد ترخیص از خدمت

نام خانوادگی:

امضاء :

۶

تحویل اصل مدارک تحصیلی

به اداره کل آموزش

¨اصل گواهینامه پایان تحصیلات پیش دانشگاهی + یکسری کپی

¨ اصل گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه+ یکسری کپی

¨  اصل ریزنمرات سه ساله+ یکسری کپی

¨ اصل ریزنمرات پیش دانشگاهی+ یکسری کپی

¨عکس ۴*۳     ۲ قطعه

¨فرم مشخصات اداره کل آموزش دانشگاه

¨فرم شماره ۱، فرم شماره ۴ (مختصص دانشجویان شاهد وایثارگر) فرم شماره ۶(غیر از دانشجویان پردیس خودگردان)،فرم شماره۱۹ (مربوط به داوطلبان استفاده از سهمیه بلایای طبیعی(سیل-زلزله و..)  و فرم تعهد نامه عمومی دانشجویان

¨ گواهی تایید مختص مناطق سیل زده وزلزله که به تایید فرمانداری شهر محل سکونت رسیده باشد)

¨ فرم پرونده اطلاعات سلامت که به تایید پزشک رسیده باشد

¨رسید اقدام جهت تاییدیه پیش دانشگاهی و۳ساله متوسطه از دفاتر پیش خوان

¨مدارک ناقص می باشد  

¨ مدارک کامل می باشد

¨تاییدیه پیش دانشگاهی اقدام نموده است

¨ تاییدیه سه ساله متوسطه اقدام نموده است

¨ تاییدیه اقدام ننموده است

نام خانوادگی:

امضاء :

۷

مراجعه به امور خوابگاهها

تصویر تمام صفحات شناسنامه(۱سری)  ¨    تصویر تصویر کارت ملی(۱سری¨      عکس۴*۳ یک قطعه¨

تکمیل دستور العمل اجرایی نحوه رفتار وپوشش اسلامی¨ فرم درخواست سکونت در خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی همدان¨ فرم مشخصات دانشجویی حوزه معاونت دانشجویی وفرهنگی¨فرم تعهد نامه حوزه معاونت دانشجویی وفرهنگی¨فرم تعهد شماره ۲معاونت فرهنگی ودانشجویی¨

مراجعه نمود¨

مراجعه ننمود¨

نیاز به خوابگاه ندارد¨

نام خانوادگی:

امضاء :

۸

امور تغذیه

بصورت حضوری جهت ثبت نام در سامانه تغذیه

مراجعه نمود¨

مراجعه ننمود¨

نام خانوادگی:

امضاء :

۹

مراجعه به دفتر مشاوره

مراجعه حضوری دانشجو ویکی از والدین به دفتر مذکور

مراجعه نمود¨

مراجعه ننمود¨

والدین حضور نداشتند¨

نام خانوادگی:

امضاء :

۱۰

شورای انضباطی دانشجویان

مراجعه حضوری دانشجو ویکی از والدین به دفتر مذکور واخذ مشخصات والدین وایجاد تعامل با والدین

۱۱

شرکت دانشجو همراه یکی از والدین در جلسه آشنایی با مقرات دانشجویی وفرهنگی از ساعت ۱۴ به بعد در طبقه فوقانی سالن همایشها

 بعد از اتمام جلسه  چک لیست  را جهت تایید نهایی  تحویل مسولین مربوطه در سالن نمایید در صورت عدم تایید  چک لیست توسط مسولین هیچ کدام از مراحل بالا صورت نخواهد پذیرفت.

پایان وتحویل چک لیست

امضاء  واثر انگشت دانشجو

تذکر۱: تحویل مدارک دانشجویان پذیرفته شده نیمسال دوم ۹۹-۹۸ (بهمن ماه) در مهرماه طبق جدول زمانبندی صورت خواهد گرفت و به بهمن ماه موکول نخواهد شد.

تذکر ۲: مدارک خواسته شده از مراحل ۲ الی ۷ را بصورت مرتب به صورت تفکیک شده  با پنس یا گیره  به هم متصل نموده و تحویل نمایید. در صورتی که مدارک نامرتب باشد توسط مسئول مربوطه تحویل گرفته نخواهد شد.

ذکر ۳ :لازم است کلیه پذیرفته شدگانی که قبلا دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی می باشند نسبت به درخواست ریزنمرات مقطع قبلی خود جهت تطبیق دروس در دانشکده مربوطه اقدام و آن را پیگیری نمایند.

تذکر ۴ : لازم است کلیه پذیرفته شدگان رشته های تعهدی بومی(پزشکی و دندانپزشکی) در زمان ثبت نام به دفتر حقوقی مستقر در مرکز همایش های دانشگاه مراجعه و نسبت به تکمیل فرم تعهد اقدام نمایند.

تذکر۵ :  تمامی دانشجویان ملزم می باشند جهت اجرای تست سلامت روان در آبانماه ۹۸ به دفتر مشاوره دانشگاه حضور یابند.

تذکر۶ : تمامی دانشجویان ملزم می باشند در کلاس های مهارت های زندگی اعلام شده توسط دانشکده ها شرکت و گواهی دریافت نمایند.

تذکر۷ :حضور یکی از والدین از مرحله ۷ به بعد الزامی است. لذا خواهشمند است قبل از مراحل ۷ صرفاً دانشجو به تنهایی مراحل ثبت نام را طی نماید.

تذکر۸ :دانشجویان رشته پرستاری که بر اساس سهمیه بهیاری پذیرفته شده اند الزاماً طبق دستورالعمل اقدام نمایند.

تذکر۹:دانشجویان پذیرفته شده که بر اساس سهمیه بلایای طبیعی(سیل و زلزله) پذیرش شده اند الزاماً علاوه بر تکمیل فرم شماره ۱۹ ،فرم تاییدیه فرمانداری را در زمان ثبت نام  در مرحله  ۶ تحویل نمایند.

قابل توجه دانشجویان پذیرفته شده در رشته پرستاری با استفاده از سهمیه بهیاری

۱-داشتن معرفی نامه مبنی بر داشتن ۳ سال سابقه خدمت، اعم از دولتی یا غیر دولتی به عنوان بهیار در استان محل خدمت اشتغال با تایید دفتر پرستاری محل خدمت الزامی می باشد.

۲-ارائه مدرک دیپلم کامل متوسطه بهیاری نظام قدیم و یا نظام جدید ۳-۳-۶ ، یا دیپلم بهیاری نظام سالی واحدی/ترمی واحدی (کاردانش) به همراه مدرک پیش دانشگاهی

۳- تاریخ اخذ مدارک بند ۲ برای رشته های نیمسال اول باید حداکثر تا پایان ۳۱/۶/۹۸ و برای رشته های تحصیلی پذیرش برای نیم سال دوم باید حداکثر تا تاریخ ۳۰/۱۱/۹۸ باشد در غیر این صورت قبولی فرد "باطل" خواهد بود .

۴-چنانچه گواهی سابقه ۳ساله بهیاری در زمان ثبت نام ارایه نگردد هیچ مدرکی از دانشجو برای تشکیل پرونده دریافت نخواهد شد.

نمونه معرفی نامه

معاونت محترم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان

باسلام واحترام:

بدینوسیله گواهی میشود: خانم /آقای ......................................فرزند...................................به شماره ملی .......................................ازتاریخ:..........................لغایت تاریخ:............................ به میزان ۳سال به عنوان بهیار در این مرکز مشغول به خدمت بوده است.لذا این گواهی بنا به درخواست نامبرده صادر گردیده وفاقد هر گونه ارزش قانونی دیگری میباشد.

                                                                                                  مدیریت محترم دفتر پرستاری

 جهت دریافت فایل فرم های ثبت نام لطفا اینجا کلیک بفرمایید

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.