جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

مسؤول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

استفاده از سفیران قرآنی مهمترین عامل موفقیت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جذب مخاطبان است

جشنواره

مسؤول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تشکیل سفیران قرآنی دانشجویی و کارمندی را از مهمترین عوامل موفقیت این دانشگاه در جذب مخاطبان دانست.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با ۷ هزار و ۶۰۰ نفر، بیشترین آمار ثبت نام در جشنواره را به خود اختصاص داده است. به همین مناسبت فاطمه فتحی مسؤول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با مفدا بیان داشت: استفاده از سفیران قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مهمترین عامل تاثیر گذار در ثبت نام حداکثری در این جشنواره است. با تشکیل گروه سفیران قرآنی و ارتباط آنها با دانشجویان، کارکنان و اساتید توانستیم به این آمار ثبت نام در جشنواره دست پیدا کنیم.

فتحی سپس به تشریح نحوه فعالیت سفیران قرآنی در این دانشگاه پرداخت و گفت: کارشناس قرآنی به همراه سفیر قرآنی به مراکز تابعه دانشگاه مراجعه و ضمن معرفی و اطلاع رسانی در مورد جشنواره، دانشجویان و پرسنل را به صورت چهره به چهره به ثبت نام در جشنواره دعوت می‌کنند. تبلیغ سفیران برای جشنواره  به صورت حضوری و در دو نوبت صبح و شیفت شب انجام شده است.

وی ایجاد سیاستهای تشویقی را از دیگر عوامل جذب افراد به جشنواره قرآن و عترت دانست و افزود: به وجود آوردن سیاستهای تشویقی برای شرکت افراد در جشنواره مثل رایگان کردن غذا و اختصاص جایزه برای رتبه های برتر در مرحله دانشگاهی و کشوری یکی دیگر از عوامل موفقیت ما بود.

فتحی انجام پیگیری های لازم جهت ارتقاء اساتید شرکت کننده در جشنواره قرآن و عترت را عامل بعدی در مشارکت دانشگاهیان دانست و اضافه کرد: در شبکه بهداشت و درمان کرمانشاه در دانشکده‌ها، بیمارستانها،  درمانگاه شهری و روستایی، خوابگاه و معاونتها برای جشنواره ثبت نام کردیم. بیشترین آمار و ثبت نام ما در درمانگاه شهری و روستایی بوده است و توسط رابطان و سفیران به صورت چهره به چهره از آنها دعوت کردیم که در جشنواره شرکت کنند و اطلاعات آنها در سامانه ثبت شد.

مسؤول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مرکز قرآن و عترت بسیار مورد توجه است. در جهت اقامه نماز در این دانشگاه نمازخانه ها را تجهیز کردیم. در بازدیدهایی که با همکاری کمیته انطباق انجام شد توانستیم رتبه خوبی کسب کنیم. در حوزه امر به معروف و نهی از منکر کارگاهها و نشستهای عمومی و تخصصی برگزار کردیم.

وی در توضیح دیگر اقدامات این دانشگاه در افزایش مشارکت دانشگاهیان در جشنواره افزود: چاپ و توزیع پوستر در ابعاد مختلف و ارسال به کلیه مراکز تابعه، چاپ بنر معرفی جشنواره و نصب در راهروهای ورودی مراکز، چاپ و توزیع آیین نامه و معرفی بخش های مختلف جشنواره، درج مصاحبه و اطلاعیه در سایت‌های خبری، برگزاری نشست توجیهی مدیران و رابطین فرهنگی و معرفی جشنواره، تشکیل سفیران قرآنی دانشجویی و کارمندی، برگزاری نشست توجیهی سفیران قرآنی از دیگر اقدامات ما برای جذب مخاطبان است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.